Service

Levering
Finlandic levert uw fauteuil gratis in geheel Nederland. (met uitzondering van de Waddeneilanden). 
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, zullen we samen met u een leverafspraak inplannen.
Op de Waddeneilanden hanteren we een toeslag en we zullen deze toeslag per bestelling aan u doorgeven. Na uw akkoord zullen wij de levering voor u inplannen.
Het is ook mogelijk om uw fauteuil, op afspraak, af te halen bij onze vestiging in Venlo.

Schade bij levering
Mocht uw fauteuil bij aflevering beschadigd zijn, dan verzoeken wij u om dit direct via e-mail te melden op info@Finlandic.nl

Monteren
We leveren uw fauteuil gebruiksklaar in uw huiskamer en nemen alle verpakkingen direct retour. Indien gewenst kunnen we ook uw oude fauteuil voor u retour nemen.

Retouren
Wilt u het product retourneren? Bevalt het product niet of ziet er toch anders uit in uw woonkamer dan u had verwacht? Dan kan u uw meubel binnen 30 dagen retourneren. Het artikel dient onbeschadigd en zonder gebruikssporen ter retour te worden aangeboden. Meld uw retourzending aan op info@finlandic.nl en we bellen u om een afhaalafspraak te plannen.
Zodra wij het artikel in goede staat hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag na aftrek van de retourneringskosten (gelijk aan de verzendkosten) binnen een week terug op uw rekening. 

Garantie
U heeft 12 maanden garantie op onze producten. Binnen deze garantieperiode zullen we een eventuele storing aan uw fauteuil kosteloos voor u oplossen. Ook na de garantietermijn staan we tot uw dienst, indien uw fauteuil onverhoopt niet naar wens functioneert.